Hej söta du, jag vet att du läser min blogg!

Hej söta lilla rara snygga sexiga osv osv du jag vet att du läser min blogg och nu tänkte jag typ skriva nåt sött till dig men kommer typ inte på vad, iaf det var fett mysigt igår men det vet du redan för vi smsar ju som cp:n typ men men men men asså aa du är söt! <3
Kl är nu 22.00 jag sov 3 timmar från 7 i morse till 10 sen gick jag frn öjebyn till piteå för att sedan ta bussen till luleå men ingen brydde sig om det egentligen för det folk ville veta är vem du är och allt jag kan säga är...
Du är söta Emelie <3
då menar jag tjejen inte ormen! ;p

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så söt du är Victor <3

Jag vet inte vad jag ska skriva. Men ja! Du vet ju vad jag tycker och så, såå ja <3

2012-02-26 @ 15:56:27
URL: http://emeliealmstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0